Привіт, наші шановні читачі!


Ми раді поділитися з вами змінами, які ми внесли до нашого календаря та системи завдань. Ваша продуктивність та зручність завжди були нашими основними пріоритетами. Давайте розглянемо докладніше те, що ми змінили.


1. Додали вибір сортування Календаря: За прізвищем або посадою


Ми з радістю повідомляємо, що тепер ви можете самостійно вибирати спосіб сортування співробітників у нашому календарі. Це дозволить вам виводити розклад роботи лікарів за алфавітом або за їхньою посадою, забезпечуючи вам більшу гнучкість у відстеженні призначень та плануванні робочого часу.


2. Автоматичне оновлення Календаря – Щоб бути завжди в курсі


Ми раді представити вам нове автоматичне оновлення нашого календаря. Тепер вам не потрібно займатися перезавантаженням сторінки, щоб бачити найсвіжіші дані. Це означає, що ви завжди будете в курсі останніх змін та призначень – будь то записи, додані іншим менеджером або онлайн-записи, які з'явилися.


3. Ефективне призначення завдань: З чіткою класифікацією


Ми розробили більш зручний метод призначення Задач, який полегшує їх керування та слідкування. Тепер усі "нові" задачі знаходяться на своєму правильному місці. Раніше було проблематично відстежувати задачі, які попадали в режим "в роботі" замість бути поміченими як "нові". Однак тепер, завдяки змінам, всі завдання з правильною класифікацією забезпечують більш чітке та легке їх управління.


4. Додана нова дата для провайдерів: Фактичне надання послуги


Ми додали нову дату для провайдерів – дату фактичного надання послуги. Це допоможе вам точніше відстежувати та аналізувати виконання послуг.


Ми постійно удосконалюємо наші можливості. Вони спрощують робочий процес. Ми висловлюємо щиру вдячність вам за вашу підтримку та спільну працю над вдосконаленням нашої системи.

Коментарі

Залишити коментар